قطعات سنگ شکن فکی

قطعات سنگ شکن فکی

سنگ شکن فکی یکی از تجهیزات مهم در خطوط فرآوری است که در معدن و کارخانه های فرآوری سنگ معدن، برای خرد کردن سنگ‌ها استفاده می‌شود. از زمان اختراع این ماشین تا به امروز، قطعات سنگ شکن فکی کاربرد زیادی در صنایع معدنی، فرآیندهای بازیافت مواد و … داشته‌ است و امروزه هم لوازم یدکی فک جز مهم‌ترین تجهیزات خطوط خردایش سنگ‌های معدنی به شمار می‌رود. سنگ شکن فکی در اولین مرحله از خطوط فرآوری سنگ های معدنی قرار می‌گیرد و هدف نهایی آن خرد کردن مواد به اندازه‌ای است که قابل استفاده در دستگاه‌های دیگر باشند.
سنگ شک فکی در معادن به عنوان سنگ شکن مرحله اول استفاده می شود و مواد سخت مانند سنگ مس، سنگ آهن، کوارتز، سرب و… را به راحتی خرد و به ابعاد کوچک تر تبدیل می کند.

قطعات سنگ شکن فک

معرفی قطعات سنگ شکن فکی

قطعات سنگ شکن فکی مانند شانه فک ثابت و شانه فک متحرک از جنس فولاد منگنزی مولیبدن دار می‌سازند تا مقاومت زیادی در برابر عوامل بیرونی داشته باشند. این قطعات فک در برخورد دائم با سنگ‌ها هستند و چنانچه از جنسی بی کیفیت تولید شوند، در کوتاه مدت خراب می شوند.

فک ثابت: همانطور که از نام این قطعه پیدا است، صفحه فک ثابت حرکت نمی‌کند. وظیفه فک ثابت این است که ضربه فک متحرک یا چرخشی را تحمل کند و تحت فشار مواد را خرد کند.
فک متحرک یا چرخشی: کار فک متحرک یا چرخان این است که مواد ورودی را دریافت کرده و آن‌ها را به سمت صفحه فک ثابت فشار دهد، در نتیجه این فشار سنگ‌های معدنی خرد می‌شوند.

از جمله لوازم یدکی سنگ شکن فکی که در دلتا کراشر موجود هستند می توان به موارد زیر اشاره کرد :

توگل سنگ شکن فکی

شانه فک ثابت

شانه فک متحرک

شانه فک ضد سایش

فک بند سنگ شکن فکی

یاتاقان سنگ شکن فکی

هر کدام از قطعات سنگ شکن فکی به دلیل قرار گرفتن در برابر سنگ‌های سخت، پس از مدتی استفاده ممکن است کارایی خود را از دست بدهند. برای اینکه سنگ شکن فکی شما به حالت اولیه خود بازگردد، لازم است آن قطعه را شناسایی کرده و تعویض کنید. این امر از بروز هزینه‌های بیشتر جلوگیری کرده و سنگ شکن فکی را در بهترین حالت خود قرار می‌دهد.

برای خرید انواع قطعات سنگ شکن فکی می‌توانید با کارشناسان دلتاکراشر تماس حاصل فرمایید تا قطعه مورد نیاز را برای شما ارسال کنیم.

09194600996