قطعات سنگ شکن

قطعات سنگ شکن

در این صفحه تمامی قطعات سنگ شکن مورد استفاده در خطوط خردایش سنگ برای سفارش و خرید شما قرار داده شده است. در این نوشته کمی شما را در مورد سنگ شکن ها و لوازم یدکی سنگ شکن راهنمایی می کنیم. یکی از مهم‌ترین تجهیزات مورد استفاده در خطوط فرآوری سنگ‌های معدنی، سنگ شکن‌ ها هستند که با کمک دستگاه ‌های دیگری نظیر ماسه شور، خشک کن، نوار نقاله، فیدر و … وظیفه آماده سازی سنگ‌های معدنی برای استفاده در صنایع دیگر را بر عهده دارند. سنگ شکن‌ها همانطور که از نامشان پیدا است، عملیات خرد کردن سنگ‌های معدنی به ابعاد کوچکتر را انجام داده و سنگی متناسب با نیاز کارفرما تولید می‌کنند. عملیات خرد سازی در سنگ شکن‌ها بسته به عملکرد آن‌ها با کمک قطعات انواع سنگ شکن صورت می‌گیرد؛ به طور مثال سنگ شکن فکی از نیروی فشار برای خرد کردن سنگ‌ها استفاده می‌کند.

سنگ‌ها از دهانه ورودی سنگ شکن فکی وارد آن شده و به دلیل قرار گرفتن بین فک ثابت سنگ شکن و فک متحرک آن به اندازه کوچکتر تبدیل می‌شود. در سنگ شکن کوبیت به جای نیروی فشار، از ضربه برای کوچک کردن سنگ بهره می‌برند. سنگ‌های معدنی پس از ورود به داخل سنگ شکن، به دلیل برخورد به چکش‌ها و بغل بندهای نصب شده در داخل سنگ شکن، تغییر سایز پیدا می‌کنند. نحوه عملکرد سنگ شکن به هر شکلی که باشد، در هر صورت پس از مدتی استفاده نیاز به تعویض قطعات پیدا خواهید کرد.

قطعات سنگ شکن لوازم یدکی سنگ شکن - انواع بوش بغل بند و لوازم مصرفی سنگ شکن های معدن

قطعات و لوازم یدکی سنگ شکن ها

قطعات سنگ شکن ها به طور دائم با سنگ‌های سخت برخورد کرده و این برخوردها سبب ایجاد ساییدگی بر روی آن‌ها می‌شود. برای اینکه دستگاه سنگ شکن، کارایی اولیه خود را بازیابد، بهتر است قطعات سنگ شکن هر چند وقت یکبار چک شده و آن‌هایی که دچار ساییدگی هستند، تعویض شوند. در سنگ شکن کوبیت معمولا در فواصل زمانی مشخصی، نیاز به تعویض چکش‌های داخل سنگ شکن خواهید داشت و در سنگ شکن فکی شانه فک متحرک و فک ثابت هر چند وقت یکبار تعویض می‌شوند. در ماسه سازها سه درب بر روی بدنه وجود دارد تا عملیات تعویض و تعمیر آن راحت‌ باشد؛ به همین دلیل هر چند وقت یکبار می‌توانید از طریق این درب‌ها قطعات مختلف سنگ شکن را بررسی کرده و مشکلات موجود را برطرف سازید.

جهت سفارش و خرید قطعات و لوازم سنگ شکن ها و اطلاع از قیمت قطعات سنگ شکن با کارشناسان دلتا کراشر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۲۹۶۳۷۵۰۵